Search results | Ford Explorer Forums - Serious Explorations

  • Register Today It's free!

Search results

  1. T

    Almost to 90k miles, what all should be done? (Lift? :P)

    I just hit 90K also, wanting to do some more mods, not to much $ tho. any ideas?
  2. T

    Just a thought

    I give up
  3. T

    Just a thought

    www.##################.com/sku/Ford/Explorer/Perfect_Fit/Transmission_Assembly/2003/XLT/6_Cyl_4-dot-0L/T5R55S4002T2.html Maybe this time....
  4. T

    Just a thought

    http://www.##################.com/sku/Ford/Explorer/Perfect_Fit/Transmission_Assembly/2003/XLT/6_Cyl_4-dot-0L/T5R55S4002T Should work now.
  5. T

    Just a thought

    http://www.##################.com/sku/Ford/Explorer/Perfect_Fit/Transmission_Assembly/2003/XLT/6_Cyl_4-dot-0L/T5R55S4002T2.html Sounds like this'll work.....
  6. T

    Just a thought

    I have the V-6
  7. T

    Just a thought

    I wonder how hard it'd be...
  8. T

    Just a thought

    Hummm
  9. T

    Just a thought

    Yeah I miss having a manual, and I love me explorer. So I thought why not combine the two :) just testing the waters, that would be awesome if it were that easy!
  10. T

    Just a thought

    Has anyone put a 6 speed manual trans in their explorer? If so how much and how difficult?
  11. T

    Pics of your truck with mod list and roughly how much you spent

    PIAA lights - 350 Volant Cold Air Intake - 300 Smoke Headlights and turn signals - 250 Tail Light Covers - 90 Brush Guard - 300 Roof Rack - 250 Kenwood Touch Screen Nav - 1200 Amp - 500 All around door Speakers (Infinity) - 600 Future Gibson Headers - 500-600 Exhaust - 500-600...
  12. T

    New Year, New projects for your 3rd Gen Ex?

    Anything doing headers? I'm thinking about it just want to know how difficult it is, price and what improvements you saw?
  13. T

    Rino liner

    Yeah I thought that was a little much, I'll keep shopping around. I'm gonna read up on hurculiner also.
  14. T

    Rino liner

    I am looking to use rino liner on my brush guard, tail light covers and roof rack but the quoted me at 600-700 bucks. Does anyone know a cheaper/just as good way?
  15. T

    2002-2005 FAQ regarding lifts, tires, etc

    So, if I get 255/65/17 or 265/65/17 and get a spare will it fit under my EX?
  16. T

    Moving

    I cant wait!
  17. T

    Moving

    Alaska was great, just ready for something now. A good summer gets in the 70's and winter has gotten down to -25 (in Anchourage) but averages around 10 or so.
  18. T

    Moving

    yeah, I'm from Texas originaly but I've been in AK for 4 years. so we will see how I do there.
  19. T

    Moving

    I am in the military and getting stationed there till 2015. And its been warm here, got up past 50 today :) , I have already been stocking up on shorts and t-shirts.
  20. T

    Moving

    Bueller?
  21. T

    Moving

    Anyone live in Louisville, KY? I'm moving there in July and wanna make some new friends :D
  22. T

    My Explorer as it sits now....

    Cool, thanks, sorry to steal your thread. haha
Back
Top