Show off your mud | Ford Explorer Forums - Serious Explorations

  • Register Today It's free!

Show off your mud

Probably in the wrong place, but the forum gods will move it if it is.

OK so I'm doing a project for school and I need some pictures of your trucks at their muddiest. I know you can all deliver :D

Thanks in advance! :D

100mediaimag0212-jpg.jpg
 



Join the Elite Explorers for $20 each year.
Elite Explorer members see no advertisements, no banner ads, no double underlined links,.
Add an avatar, upload photo attachments, and more!
.





I suppose i could help out

100MEDIAIMAG0212.jpg

utf-8BSU1BRzA2ODcuanBn.jpg
 






here... hope this helps...lol
 

Attachments

  • after03.jpg
    after03.jpg
    77.2 KB · Views: 1,291






and another one... lol
 

Attachments

  • P1030297.jpg
    P1030297.jpg
    102.8 KB · Views: 1,303






and another...
 

Attachments

  • DSC_1470.jpg
    DSC_1470.jpg
    116.1 KB · Views: 1,264






thanks a million guys! figured I'd go to "the family I never met" before consulting google and finding mainly jeeps and such. you all look like you had some fun, especially you, mr_valingo
 






Why thank you sir, i sure did. May i ask what the school project is that requires muddy trucks?
 


















i dont have many action or mud shots considering 99% of the time im alone...
2362050_22.jpg

max
 






Why thank you sir, i sure did. May i ask what the school project is that requires muddy trucks?

It's for my public speaking class for college. We're on "persuasive speeches" so my choice topic was to persuade the class to want to buy an SUV or pick-up truck. So one of my subtopics is off roading. soooooooooooo yeah
 






Mud

a little mud hole in my backyard
 

Attachments

  • rsz_1camara_153.jpg
    rsz_1camara_153.jpg
    105.6 KB · Views: 1,298






My 3 year old could have that class sold just by telling the story of how we got stuck in "the big muudd"
 






Damn mexx, that looks like fun!
 






so mexxx, if that's your back yard...when are we all coming over for a BBQ? haha :)
 






come out anytime you want theres about 5 Km of trails and few mudholes like that one. might be a bit of a drive from NJ
 






419603_2433615291040_1571400077_31700382_1418124664_n.jpg


and my other truck if anyone cares
419188_2585006795733_1571400077_31745309_1988862831_n.jpg

I need to go with you some time once I figure out this misfire quirk I'm having.
 






cc0337f0.jpg
 






419603_2433615291040_1571400077_31700382_1418124664_n.jpg


and my other truck if anyone cares
419188_2585006795733_1571400077_31745309_1988862831_n.jpg

I need to go with you some time once I figure out this misfire quirk I'm having.
 



Join the Elite Explorers for $20 each year.
Elite Explorer members see no advertisements, no banner ads, no double underlined links,.
Add an avatar, upload photo attachments, and more!
.





It's for my public speaking class for college. We're on "persuasive speeches" so my choice topic was to persuade the class to want to buy an SUV or pick-up truck. So one of my subtopics is off roading. soooooooooooo yeah

I will post some pics for ya when i get home from work. However you may want to also focus on other aspects other than mud. Like beaches that are only 4x4 accessable. Or Desert trucks. I have a couple Snowblizzard pics too.

...just a thought to appeal to multiple audiences...:thumbsup:
 






Back
Top