04 All Ford Nationals-Jun 4/6 | Page 41 | Ford Explorer - Ford Ranger Forums - Serious Explorations
  • Register Today It's free!

04 All Ford Nationals-Jun 4/6

Texplorer

Explorer Addict
Joined
November 20, 2001
Messages
3,513
Reaction score
1
City, State
Morgantown, WV
Year, Model & Trim Level
96 XLT 4x4 4.0
Uh oh, whats that I smell in the air? Yeah I think I know what it is, its got to be some of that stuff called jealously hahah j/k
 



Join the Elite Explorers for $20 each year.
Elite Explorer members see no advertisements, no banner ads, no double underlined links,.
Add an avatar, upload photo attachments, and more!
.





Spas

Explorer addict
Elite Explorer
Joined
August 27, 2001
Messages
5,497
Reaction score
39
Location
Down by da river, hon
City, State
North East, MD
Year, Model & Trim Level
'95 Sport
*politely reminds Tex-ass that if he didn't make such a spectacle, he wouldn't be as much fun to hang out with :D *

We did have some cool new chicks hanging out with us this year, come to think of it.... Serina (Matt, am I spelling her name right??) and Jackie were a trip, not the usual whiny/b!tchy types that y'all drag along to runs. How DO you guys manage to pick up chicks that say stuff like "I have a headache, I wanna go home", "Ewww, I'm not getting dirty!", "I can't believe you retards damage your trucks like this" and "I'm going to sleep in the back of your truck, wake me up when the day is over" anyway? Those are all things I've heard on past runs, too...... :rolleyes:

Since I'm being random, here's a shot of a sweet paintjob on an even sweeter truck!
 

Attachments

  • f150.jpg
    f150.jpg
    77.7 KB · Views: 280






ExplorerSport77

Show Ready
Joined
June 23, 2003
Messages
961
Reaction score
3
City, State
Phoenixville,Pa
Year, Model & Trim Level
'99 Sport "Hotness"
Texplorer said:
Uh oh, whats that I smell in the air? Yeah I think I know what it is, its got to be some of that stuff called jealously hahah j/k
suuuuuuuuuuuuureeeeeeee.......................
 






Texplorer

Explorer Addict
Joined
November 20, 2001
Messages
3,513
Reaction score
1
City, State
Morgantown, WV
Year, Model & Trim Level
96 XLT 4x4 4.0
I do have to say that Serena(sp) and Jackie were both a delight to hang out with. Im really glad I met up with Jackie after all these years.

Lindsy, If I dont keep everyone on their toes who will?? I promise if I have to use the restroom I will use the proper facilities next time:p
 












Texplorer

Explorer Addict
Joined
November 20, 2001
Messages
3,513
Reaction score
1
City, State
Morgantown, WV
Year, Model & Trim Level
96 XLT 4x4 4.0
Thats maybe cause you were being a poopie pants and not partying with us in my room both nights. We all had a blast both nights and when we were wheelin.
 






ExplorerSport77

Show Ready
Joined
June 23, 2003
Messages
961
Reaction score
3
City, State
Phoenixville,Pa
Year, Model & Trim Level
'99 Sport "Hotness"
"poopy pants" yeah who says that?...must def be a texas thing...and i had a scare about a year ago with 151...so i'm jus gonna go ahead and wait till i'm legal (8/6/o4/) so theres no more problems....so respect me for that aight?..thats why i wasnt in the room partyin with ya..sorry that i missed it..but i have to much to lose if i mess up...but after aug 6th expect this from me -----> :chug:
 






Texplorer

Explorer Addict
Joined
November 20, 2001
Messages
3,513
Reaction score
1
City, State
Morgantown, WV
Year, Model & Trim Level
96 XLT 4x4 4.0
Well I hear ya on that cause Im the same way. I have to have a super clean record for my future job opportunity. My point was just that we interacted with both girls and they were both great company. We will have to catch up on what you missed when you turn 21. Its only 5 more days for me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 






Spas

Explorer addict
Elite Explorer
Joined
August 27, 2001
Messages
5,497
Reaction score
39
Location
Down by da river, hon
City, State
North East, MD
Year, Model & Trim Level
'95 Sport
I'm bored and now my scanner works, so I'm posting some new pics.....

1) My personal dream car... Draper's Mach 1 is beautiful, but you just can't beat the looks and sound of Old Skool muscle!

2) I gave this one my 'best in Show'- such a cool concept, IMHO. :thumbsup:

3) Haha, check out Queen Tara's hairdo! :D
 

Attachments

  • old skool.jpg
    old skool.jpg
    66.6 KB · Views: 260
  • eleanor2.jpg
    eleanor2.jpg
    79.8 KB · Views: 267
  • silly Tara.jpg
    silly Tara.jpg
    72.9 KB · Views: 248






Spas

Explorer addict
Elite Explorer
Joined
August 27, 2001
Messages
5,497
Reaction score
39
Location
Down by da river, hon
City, State
North East, MD
Year, Model & Trim Level
'95 Sport
1) Thank God Explorers are fuel injected, eh Ben? Carburated would never get off that hill on its own :D

2) Gotta love my $800 McDonald's cup holder :p :rolleyes:

3) One cool truck, no matter how many years go by :cool:
 

Attachments

  • skunk trail.jpg
    skunk trail.jpg
    92.5 KB · Views: 268
  • hotel parking lot.jpg
    hotel parking lot.jpg
    54.7 KB · Views: 235
  • ben2.jpg
    ben2.jpg
    78.5 KB · Views: 573






Spas

Explorer addict
Elite Explorer
Joined
August 27, 2001
Messages
5,497
Reaction score
39
Location
Down by da river, hon
City, State
North East, MD
Year, Model & Trim Level
'95 Sport
And finally, since Doug can't be here I'm posting my favoritest picture of Tool in action :)
 

Attachments

  • fugs parking job.jpg
    fugs parking job.jpg
    63.6 KB · Views: 361












Asilly50NJ

"Patch"
Joined
September 25, 2002
Messages
423
Reaction score
0
City, State
Hillsdale NJ
Year, Model & Trim Level
93 Solid axel Sport
Tara, you should have put up the other one of him too i gave yah.......... :bounce:
 






Blee1099

Evil Asian
Moderator Emeritus
EF Vendor
Joined
March 3, 2002
Messages
13,889
Reaction score
38
City, State
Elkridge, MD
Year, Model & Trim Level
04 4Runner, 22 Silverado
:ACK: Meatball drives a Mercedes
 












IAmTodd

4x Explorer Veteran
Joined
April 8, 2002
Messages
8,868
Reaction score
14
City, State
Johnstown, PA
Year, Model & Trim Level
2015 Jeep
Hey Tara, I like this one better!! :D

Gotta love me Linds!
 

Attachments

  • mvc-589s.jpg
    mvc-589s.jpg
    38.3 KB · Views: 210


















IAmTodd

4x Explorer Veteran
Joined
April 8, 2002
Messages
8,868
Reaction score
14
City, State
Johnstown, PA
Year, Model & Trim Level
2015 Jeep
Spas said:
ROFL! I look like I'm high!!!!!!!!

TODD, YOU WANNA DIE, DONTCHA?!

We'll just see about that at Six Flags hun!
 



Join the Elite Explorers for $20 each year.
Elite Explorer members see no advertisements, no banner ads, no double underlined links,.
Add an avatar, upload photo attachments, and more!
.





frickea86

Rust? You mean character!
Joined
June 18, 2003
Messages
1,458
Reaction score
8
City, State
Pittsburgh, PA
Year, Model & Trim Level
'97 XLT SOHC
lol, todd didn't she warn u once already...lol....i'm gona laugh when she beats the crap outta u at Six Flags
 






Top