Saludos y presentaciones desde Argentina | Ford Explorer Forums - Serious Explorations

  • Register Today It's free!

Saludos y presentaciones desde Argentina

vanhauvart

New Member
Joined
December 29, 2006
Messages
6
Reaction score
0
City, State
Mar del Plata, Provincia de Buenos Aires
Year, Model & Trim Level
Explorer, 98 XLT
Hola a todos, somos Carlos y mi hijo Maxi, tenemos una Explorer 98 XLT 4x2, somos muchos desde Argentina que consultamos a la gente de explorer4x4. Saludos.
 



Join the Elite Explorers for $20 each year.
Elite Explorer members see no advertisements, no banner ads, no double underlined links,.
Add an avatar, upload photo attachments, and more!
.





Hola a todos, somos Carlos y mi hijo Maxi, tenemos una Explorer 98 XLT 4x2, somos muchos desde Argentina que consultamos a la gente de explorer4x4. Saludos.

Using google translate:

Hello to all, we are Carlos and my Maxi son, we have a Explorer 98 XLT 4x2, are many from Argentina that we consulted to the people of explorer4x4. Greetings.
 






¡Carlos agradable y maxi! Usted encontrará porciones de buen Info en este sitio para mantener a su explorador en grandes condiciones. Recuerdos Juan

Welcome Carlos and Max!
You will find lots of good info on this site to maintain your Explorer in great condition.

Best regards John
 


















Ola, Carlos y Maxi. Bienvenido. Escribo desde Brazil pero todavia no domino español... ni inglés, no realmente ;).

Hi, Carlos and Maxi. Welcome. I'm writing from Brazil but I don't speak spanish.. nor english - not really ;).
 






Gusto verlos aki, cualkier cosa no duden en preguntar porque saben TODO de las explorers aqui jejeje:D
 












¡Se tapa la pipa y causa problemas para todos!

I saw that in the bathroom at my office building. :p:

Bienvenido al sitio. :cool:

HEHE that's very true what's written on that wall:D
 






Hola mis hermanos Argentinos!

Yo soy de EEUU pero yo vivia un rato en Argentina (Bahia Blanca). Bienvenidos aca a este sitio, son muchos aca que saben todo del Explorador. Yo tengo un modelo 1991 4X4.

Mucho Gusto,
Jameson :usa:
 






Thanks to all for the recibimiento. In Argentina we counted on two paginas to www.patagonia4x4.com.ar and to www.clubranger4x4.com.ar. There we joined ourselves to solve the problems of our Explorer light trucks, since nothing arrives (few spare parts nor vehicles). If they saw the lamentable thing of the Ford products in Argentina they would feel verguenza. In our country when she was spoken of Ford people said to STRONG RACE now prefers Toyota. Greetings to all.
 






Welcome Carlos!
 






Back
Top